UPI-TOSCANA meeting/ UPI-TOSCANA riunione

The Technical Group UPI-Toscana today, the 26th of July, organized a reunion to examine the resolution of the Council of Ministers, passed the 20th of July, about the determination of the criteria for the Provincial reorganization. So, it’s started a discussion about the amalgamation proposals that UPI will submit to the local governments council.

Translation by Eleonora Il Grande/ Traduzione di Eleonora Il Grande

Il gruppo tecnico UPI-Toscana si è riunito oggi, 26 luglio 2012, al fine di esaminare la delibera del Consiglio dei Ministri, del 20 luglio 2012, relativa alla determinazione dei criteri per il riordino delle Province. E’ stata perciò avviata una discussione sulle proposte di accorpamento che UPI-Toscana presenterà al Consiglio delle autonomie Locali.