Regulation for the implementation of L.D. 95/2012 / Disposizione per l'attuazione del D.L. 95/2012

We publish the service order of the General Director n. 8/2012 of the 27th of July, containing some measures for the implementation of the L.D. 95/2012.

It establishes the constitution of a working group, composed by a qualified and competent staff, which will operate in conjunction with the working group constituted in the Province of Livorno. The group will carry out analyzes, studies and proposals relating to organizational and budgetary data and the balance sheet of the Province of Pisa, in order to revise the institutional and organizational structure.

Attached is the text of the service order n. 8/2012

Translation by Elisa Canzonieri / traduzione di Elisa Canzonieri

Pubblichiamo l'ordine di servizio del Direttore Generale n. 8/2012 del 27 luglio, contenente alcune misure di attuazione del D.L. 95/2012.

Si tratta della costituzione di un gruppo di lavoro, composto da personale qualificato e competente, che opererà in raccordo con il gruppo di lavoro costituito presso la Provincia di Livorno. Il gruppo svolgerà attività di analisi, studio e proposta relativa agli aspetti organizzativi, ai dati di bilancio, agli aspetti patrimonali della Provincia di Pisa, nella prospettiva della revisione dell'assetto istituzionale e organizzativo.

In allegato il testo della disposizione